Înființarea Companiei și Secretariat Corporativ
Fii mereu în conformitate cu nevoile de organizare corporativă, guvernanță, conformitate regulatorie și statutară, lucrând cu echipa noastră de specialiști.
Lumea afacerilor de azi este mai rapidă ca niciodată, așa că înțelegem că așteptarea îndeplinirii tuturor cerințelor regulatorii de funcționare te face să simți ca și cum încetinești expansiunea afacerii tale locale și globale. Serviciile noastre secretariale corporative sunt concepute pentru a readuce afacerea ta la viteza maximă. Ușor de înțeles și accesat, simple, flexibile și disponibile prompt, serviciile noastre sunt gata de utilizat.
Serviciile secretariale corporative pot părea ușoare, dar gestionarea lor eficientă necesită o combinație de experți, inclusiv consilieri fiscali, avocați și alți profesioniști financiari. Acest lucru este adevărat mai ales atunci când compania ta derulează operațiuni în mai multe țări pentru a te susține în tranzacții transfrontaliere. BPiON este formată din consilieri fiscali care au abordat provocări similare pentru sute de clienți de pe diferite continente, având ca scop simplificarea complexității conformității și guvernării.
Contactează-ne:
Daniela Zsigmond
MD Romania,
Partner
Intră într-o lume în care conformitatea întâlnește comoditatea. Explorează serviciile noastre:
Odata ce ai decis să investești în alte geografii, de ce să navighezi prin jungla reglementărilor locale pentru a demara operațiunile tale?
La BPiON, cu expertiza noastră în diverse industrii, suntem pregătiți să te ghidăm prin toate provocările pe care le-ai putea întâlni. Dacă timpul este critic și ești sub presiune, poți demara activitatea în doar câteva zile cu ajutorul companiile noastre gata înființate.
Simplifică-ți călătoria de expansiune și lasă BPiON să-ți gestioneze obligațiile corporative:
Experimentează simplitatea modelului nostru de servicii!
Cu BPiON, toate nevoile tale de conformitate fiscală și legală sunt avute în vedere, asigurându-se că situațiile financiare sunt aprobate și publicate, fie că necesită o simplă decizie a acționarilor sau acțiuni mai complexe pentru o conformitate totală. Proficiența în limbile locale și stăpânirea raportării digitale în fiecare jurisdicție în care operăm sunt esențiale pentru a eficientiza această fază vitală a afacerii tale.
BPiON gestionează toate înregistrările necesare ale companiei tale pentru a asigura o conformitate completă, inclusiv colaborarea cu autoritățile locale și organismele fiscale, camerele de comerț, birourile statistice și alte instituții financiare.
Asigură-te că afacerea ta îndeplinește toate obligațiile de conformitate. Lasă-ne să ne ocupăm de complexitatea legală pentru tine:
Companiile trec în mod natural prin schimbări de la înființare până la maturitate, pe parcursul expansiunii. În timpul schimbării, este vital să menții profitabilitatea. Echipa noastră de specialiști corporativi de la BPiON, împreună cu avocații noștri parteneri, suntem pregătiți să te asistăm în procedurile legale necesare.
După înființarea entității tale locale, relocarea angajaților cheie din străinătate poate fi o procedură dificilă. Suntem bine pregătiți în ceea ce privește documentația esențială necesară și, cu cunoștințele noastre despre reglementările în vigoare, limbile străine vorbite și cele mai bune practici locale, ne propunem să simplificăm această tranziție pentru tine și echipa ta.
Contactează-ne astăzi pentru îndrumare de specialitate privind angajarea personalului tău din străinătate în România:
Managementul senior al BPiON este bine informat în ceea ce privește mandatele de reglementare locale și practicile de gestionare a riscurilor ridicate, având competențele și calificările necesare în contabilitate, juridic și conformitate pentru a avea grijă de afacerea ta în orice moment.
De asemenea, directorii noștri sunt acționari ai BPiON, prin urmare, îți garantăm angajamentul nostru pe termen lung în acest rol critic.
Află cum poți maximiza performanța Consiliului de Administrație cu serviciile de directorat oferite de BPiON:
Nu fiecare operațiune de afaceri de succes necesită resurse umane administrative pentru a gestiona comunicarea cu diverși stakeholderi.
Cu BPiON, beneficiezide un birou premium în centrul orașului sau de o adresă virtuală echipată cu un proces complet digital de partajare și aprobare a documentelor, utilizând soluții ECMS (Enterprise Content Management System) de ultimă generație. Deoarece sute de clienți ne acordă încredere pentru serviciile noastre, suntem în poziția de a-ți oferi costuri reduse pentru sediul biroului tău și soluția de ECMS.
Evită problemele administrative fără a compromite eficiența și obține astăzi sediul tău înregistrat cu noi:
KYC (Know Your Customer) este esențial în orice sarcină de conformitate. Cunoașterea clientului și a beneficiarilor reali este vitală pentru prevenirea spălării banilor și asigurarea unei operațiuni de afaceri transparente.
Operând într-o piață foarte reglementată, la BPiON nu facem compromisuri în abordarea noastră față de protocoalele KYC: oferim identificare de înaltă calitate a clientului, verificări de autentificare și monitorizare continuă accesând baze de date globale relevante, reducându-ți întreaga povară administrativă, timpul și costurile asociate cu KYC.
Rezolvarea problemelor corporative și înregistrarea companiei tale la data înființării sunt critice, dar reglementările se schimbă periodic, iar ciclul de viață al afacerii tale poate necesita un nou set de obligații de conformitate în timp.
Cu verificările periodice de conformitate oferite de BPiON, poți fi încrezător că înregistrările locale ale companiei tale sunt mereu în concordanță cu cele mai recente standarde de reglementare, protejându-te față de potențiale probleme viitoare și asigurând o funcționare lină a afacerii.
Contactează-ne acum pentru a te asigura că operațiunile tale sunt mereu în conformitate și scutite de probleme:
Compania ta are mai mult de 50 de angajați sau generează venituri de peste 10 milioane EUR? Atunci ești obligat să implementezi un sistem de semnalare a neregulilor. Cu BPiON, obții mai mult decât conformitate, obții eficiență.
Expertiza noastră în digitalizare și integrare de sisteme asigură un sistem de semnalare a neregulilor lin și transparent. Suntem alături de tine pentru a construi structura corectă, a aborda obstacolele digitale și a te conecta cu parteneri legali terți pentru gestionarea incidentelor.
Ești pregătit să reduci complexitatea operațiunilor tale?
Oriunde este activă firma ta, pe piețele din România, Ungaria, Polonia sau în alte regiuni din Europa – birourile noastre din București, Budapesta și Varșovia te pot asista eficient în atingerea obiectivelor propuse, indiferent de geografie.
Eliberează Potențialul Companiei tale – Contactează-ne pentru Suport Personalizat: