Externalizarea Salarizării și Administrării Personalului
Externalizarea completă a salarizării și administrării personalului asigură respectarea cu ușurintă a obligațiilor de conformitate ale companiei tale și suportul individual necesar angajaților.
Procesarea calculului salarial și administrarea personalului nu sunt o sarcină ușoară. Recunoscute ca fiind unele dintre cele mai complexe, dinamice și delicate procese din cadrul unei companii, aceste două procese joacă un rol central în modelarea relațiilor cu angajații și în construirea brandului și reputației de angajator.
Deși tehnologia și automatizarea oferă astăzi soluții pentru simplificarea acestor procese, supravegherea acestora de către echipa noastră de specialiști experimentați asigură o calitate greu de obținut în alte condiții.
La BPiON, ne-am perfecționat în domeniile salarizării și resurselor umane de zeci de ani, cunoscând pe deplin totul, de la reglementările statutare în continuă schimbare, la contractele individuale de muncă și subtilitățile dreptului muncii. Am oferit o gamă largă de servicii de externalizare pentru HR și salarizare pentru numeroși clienți corporativi globali și regionali, pentru țările lor din Europa Centrală și de Est. Pe scurt, înțelegem ce ai nevoie când vine vorba de cerințele administrării salarizării și HR, precum și așteptările legate de comunicare și timpul de livrare.
De la colectarea datelor, procesarea salariilor, asigurarea unei validări minuțioase, gestionarea plăților și raportarea, până la supravegherea administrării HR în mod cuprinzător, poți alege ce activități dorești să încredințezi echipei noastre specializate și experimentate și ce activități păstrezi și gestionezi intern.
Contactează-ne:
Daniela Zsigmond
MD Romania,
Partner
Descoperă cum serviciile noastre optimizează Salarizarea și Administrarea Personalului:
Externalizarea Salarizării
Nevoile tale în sfera salarizării sunt unice, la fel și soluția noastră. La BPiON, concepem strategii de externalizare a salarizării care se aliniază cu politicile, procedurile și ambițiile specifice ale organizației tale. Indiferent dacă soliciți serviciile noastre pentru o singură țară sau mai multe țări sau pentru un întreg grup al organizației tale, expertiza noastră este versatilă – deservim atât companiile nou intrate în piața locală, cât și companiile consacrate cu mulți angajați.
Cu BPiON, nu doar externalizezi, ci migrezi către o experiență de salarizare pregătită pentru viitor pentru țările din Europa Centrală și de Est și pentru mediul lor legislativ dinamic.
- Calculul Brut-Net
- Distribuția fluturașilor
- Fișiere bancare de plată automatizate
- Rapoarte financiare, inclusiv Notele Contabile de salarii (GL)
- Rapoarte de bază și avansate privind gestionarea salarizării
- Calcularea impozitului pe venit și a contribuțiilor de asigurări sociale
- Suport pentru auditul impozitului pe venit și al asigurărilor sociale
- Suport on-site
- Migrarea bazei de date
- Bugetarea salariilor și costurilor salariale
- Proiectarea, implementarea și funcționarea continuă a sistemului de beneficii / avantaje in natură (specific fiecărei țări)
- Administrarea salarizării expatriaților
- Platforme de pontaj electronic (T&A)
- Self-Services pentru angajați
- Flux de lucru fără hârtie în domeniul resurselor umane cu semnătură electronică
- Dosarul electronic de personal
- Interfațarea cu aplicații regionale sau globale HRIS, HRMS, sau HCM cum sunt Workday sau SAP SuccessFactors
- și ivrarea sub forma unei soluții de salarizare unificate și integrate pentru companiile care își desfășoară activitatea în Europa Centrală și de Est (CEE).
Spune-ne despre contextul tău, astfel încât să îți putem oferi serviciile de salarizare de care ai nevoie.
Îți extinzi afacerea în țări precum Polonia, Ungaria, România, Republica Cehă, Slovacia sau Ucraina? La BPiON, suntem dedicați asigurării unei intrări pe piață și a unei tranziții operaționale fără probleme pentru noile companii în domeniul investițiilor străine directe și pentru IMM-urile în expansiune.
Datorită cunoștințelor noastre aprofundate în materie de conformitate locală, îți înființăm entitatea în mod eficient, permițându-ți să te concentrezi asupra activităților de bază, cum ar fi vânzările, marketingul și alte funcții de afaceri care sunt esențiale pentru obiectivele tale de afaceri. De asemenea, își garantăm actualizări consecvente și transparente la fiecare pas.
Ai încredere în serviciile noastre profesionale pe tot parcursul procesului și lasă-ne să gestionăm pentru tine întreaga conformitate în materie de salarizare.
Pentru corporațiile mari, o abordare sofisticată a salarizării și orientată către tehnologie este imperativă. La BPiON, vei beneficia de soluțiile noastre avansate de externalizare a salarizării, concepute pentru companii ca a ta, cu forță de muncă extinsă. Fluxuri de lucru digitale de resurse umane, platforme pentru managementul timpului și pontajului electronic și instrumente de self-service centrate pe angajați – toate sunt disponibile pentru a crea fluxuri de procese eficiente pentru tine. Aceste instrumente se aliniază perfect cu sistemele globale de resurse umane pe care este posibil să le utilizezi deja, cum ar fi Workday, SAP – SuccessFactors sau Payzaar.
Experimentează procese simplificate de semnătură electronică, fluxuri de lucru de resurse umane fără hârtie și un sistem de self-service al angajaților care rafinează interacțiunile pentru angajații tăi. Dincolo de aceste opțiuni, echipa noastră dedicată de transformare digitală este pregătită să conceptualizeze și să implementeze soluția tehnologică care să completeze în mod optim cerințele tale globale de salarizare și raportare.
Promisiunea BPiON îți asigură, de asemenea, accesul direct la profesioniștii noștri locali în domeniul resurselor umane și al salarizării, care te ghidează în mod cuprinzător în procesul de salarizare. Scopul nostru este de a oferi o sinergie de tehnologie și expertiză pentru excelența întreprinderii dumneavoastră.
Explorează oferta noastră detaliată de externalizare a salarizării.
Începe o conversație cu noi și află cum te putem ajuta:
Implementarea Salarizării
Te gândești să schimbi furnizorul de servicii, dar nu ai timp și resurse pentru a pregăti datele istorice pentru migrare? Lasă totul în grija echipei noastre de Transformare Digitală care va asigura o tranziție ușoară către noul sistem de salarizare, asigurând o implementare rapidă și fără bătăi de cap.
În plus, te putem ajuta oricând cu automatizarea procesului de salarizare și facilita colectarea, procesarea și raportarea aferentă. Îmbunătățirea continuă este în ADN-ul nostru de bază.
Contactează-ne chiar acum pentru a afla cum te putem ajuta:
Administrarea Personalului
Administrarea Personalului poate fi complexă, costisitoare și într-o continuă schimbare. Imaginează-ți dacă ai putea elibera echipa de HR pentru a se concentra exclusiv pe inițiativele strategice HR care să propulseze afacerea ta în direcția dorită.
Modelul nostru este conceput pentru a se adapta furnizării serviciilor de administrare a personalului atât la distanță (remote), la sediul tău, cît și hibrid, în conformitate cu cerințele unice și nuanțele culturale ale organizației tale. Acest model flexibil și ajustabil garantează că ne conformăm dinamicii operațiunilor tale și că suntem soluția de care aveți nevoie.
Hai să simplificăm reglementările locale pentru tine și să asigurăm împreună conformitatea funcției de administrare a personalului.
Suntem mereu preocupați pentru ca activitățile de administrare a personalului tău să fie la zi și în deplină conformitate.
Revizuim procesul tău de administrare a personalului, de la sarcinile de zi cu zi la cazuri specifice ale angajaților, înțelegem provocările tale și-ți oferim soluții. De la asigurarea conformității procesului la servicii gestionate integral de noi și suport de specialitate, cu noi găsești ceea ce ai nevoie:
- Monitorizare și suport pentru conformitatea cu legislația muncii
- Gestionarea dosarelor angajaților, alături de soluții de digitalizăre a acestora
- Asistență pentru redactarea contractelor de muncă
- Monitorizarea instruirilor de securitate și a controalelor medicale
- Asistență în obținerea vizelor, permiselor de muncă, permiselor de ședere pentru angajați și membrii Consiliului de Administrație
- Suport privind înțelegerea cerințelor locale, obiceiurilor și practicilor
- Administrarea beneficiilor
- Integrarea noilor angajați și rezilierea contractelor celor care pleacă din companie
- Modificarea contractelor de muncă
- Monitorizarea concediilor de odihnă, concediilor medicale și concediilor de maternitate
- Raportarea către autorități conform cerințelor locale
- Raportare către management
- Asistență pentru auditul HR
- Servicii de administrare HR on-site, la sediul companiei tale
- Suport la cerere pentru HR
Spune-ne despre contextul tău pentru a-ți oferi serviciul de Administrare a Personalului potrivit pentru tine:
Mulți dintre clienții noștri operează astăzi la distanță sau adoptă o abordare hibridă, iar administrarea resurselor umane a evoluat în consecință. Deși multe procese sunt gestionate digital, pot apărea situații în care ai nevoie de serviciile noastre de HR chiar la sediul companiei tale. Noi ne adaptăm serviciile de administrare a personalului și modelul de colaborare conform nevoilor tale, fie că este vorba de un mod de lucru complet la distanță, direct la sediul tău, hibrid sau personalizat în funcție de specificul afacerii tale.
Află cum te pot ajuta serviciile noastre de administrare a personalului:
Ai nevoie de ajutorul nostru specializat doar pe termen scurt în loc să externalizezi integral sau parțial procesul de administrare a personalului?
Află mai multe despre cum te putem ajuta să-ți extinzi echipa de HR sau ia legătura cu noi pentru a începe o discuție.
Ai nevoie să-ți extinzi echipa cu proprii tăi angajați?
Pentru noi, nevoile afacerii tale sunt pe primul plan. Cu expertiza noastră în finanțe, contabilitate, salarizare și administrarea resurselor umane, oferim un avantaj distinct: o înțelegere inerentă a complexităților asociate cu rolurile acestor funcții în diverse industrii.
Aceasta se traduce în servicii specializate de recrutare, unde putem folosi expertiza și experiența noastră practică în domeniu pentru a profila, căuta și testa candidații potriviți pentru rolurile și responsabilitățile specifice ale companiei tale.
Lucrând cu noi pentru a-ți extinde echipa, nu doar identifici ceea ce este necesar, dar asiguri și personalul cel mai potrivit pentru a satisface cerințele tale precise.
Angajare în Companii Nerezidente (engl. Employment without Establishment)
Dorești să explorezi piața din Europa Centrală și de Est (CEE) fără a avea o prezență legală completă? Te gândești să angajezi unul sau mai mulți angajați la distanță sub entitatea ta străină?
Companiile tale din străinătate pot angaja personal din Ungaria, Polonia, România, Republica Cehă și Slovacia fără a înregistra o entitate legală sau o sucursală în aceste piețe. Această soluție, cunoscută sub numele de Angajare în Companii Nerezidente, este o alternativă eficientă din punct de vedere al costurilor și simplificată a angajatorului tradițional.
Află mai multe despre beneficiile tale ca Angajator Nerezident sau ia legătura cu noi pentru o discuție.
Ești pregătit să reduci complexitatea operațiunilor tale?
Oriunde este activă firma ta, pe piețele din România, Ungaria, Polonia sau în alte regiuni din Europa – birourile noastre din București, Budapesta și Varșovia te pot asista eficient în atingerea obiectivelor propuse, indiferent de geografie.
Eliberează Potențialul Companiei tale – Contactează-ne pentru Suport Personalizat: