Contabilitate, Taxe și Consultanță Fiscală

Ai prezență sau vrei să te extinzi în România, precum și în Europa Centrală și de Est? Eficientizează-ți operațiunile cu serviciile noastre personalizate de contabilitate, consultanță fiscală și transformare digitală

Simplifică procesele administrative și financiare pe parcursul dezvoltării companiei tale, cu serviciile noastre de consultanță fiscală și contabilitate

Contează pe echipa și experiența noastră pentru a reduce complexitatea activităților legate de îndeplinirea obligațiilor financiar-contabile, fiscale și de raportare, și consideră-ne consultantul tău de încredere pentru operațiunile tale locale, dar și regionale.

Pe lângă asigurarea conformității fiscale locale, te poți baza pe noi și pentru coordonarea proiectelor tale strategice de transformare financiară. Întrucât înregistrarea tranzacțiilor contabile devine o operațiune tot mai automatizată, atenția noastră se îndreaptă către definirea și implementarea proceselor de control financiar care să-ți furnizeze informații corecte și valoroase în luarea deciziilor tale.

Este cunoscut faptul ca azi o singură aplicație software nu poate satisface atât nevoile de raportare locală obligatorie, cât și nevoile interne de management. Astfel, experții noștri în transformare digitală îți oferă soluții eficiente de integrare a diverselor sisteme software pentru a-ți acoperi nevoile de raportare și management. Facilităm facturarea online și interfețe compatibile cu majoritatea aplicațiilor ERP pentru a răspunde cerințelor locale.

Contactează-ne:

Daniela Zsigmond
MD Romania,
Partner

Serviciile noastre

inventory

Contabilitate
Tranzacțională

group

Servicii de
Conformitate

finance

Management
Financiar

memory


Digitalizare

Contabilitate Tranzacțională

Externalizarea contabilității este ideală pentru tine dacă ai nevoie să te distanțezi de activitățile de rutină, dar totodată critice, închiderile de lună sub presiunea timpului, obligațiile către stat, și să te concentrezi pe activități strategice și de inovație.

Echipați cu experții noștri contabili și tehnologia potrivită – fie aceasta din arsenalul tău de tehnologie sau al nostru – îți garantăm asigurarea unei funcții contabil-financiare eficiente și moderne care să te sprijine atunci când lucrezi cu noi.

Află cum te putem ajuta:

Procesarea Automată a Tranzacțiilor

Tot mai puține tranzacții sunt procesate manual. Automatizarea eficientă a acestora depinde de implementarea și integrarea sistemelor cu care lucrezi, și respectarea cerințelor de conformitate contabilă și fiscală, dar și a nevoilor de management.

Te ajutăm să respecți cerințele de conformitate GAAP și IFRS și să implementezi sisteme interne de control pe care te poți baza, asigurând totodată securitatea informațiilor livrate:

  • Cream și întreținem politicile contabile conform legislaíei specifice
  • Înregistrăm tranzacțiile conform principiilor contabile GAAP și standardelor IFRS
  • Cream și păstrăm conturi
  • Coordonăm maparea planului de conturi local cu planul de conturi de grup

Află cum poți optimiza procesarea tranzacțiilor cu serviciile nostre și tehnologia potrivită pentru tine:

Ordine de Achiziție și Managementul Contractelor

Datele corecte și complete care alimentează sistemele tale asigură mai departe informații consistente și valoroase. Cu serviciile noastre beneficiezi de procese solide pentru aprobarea documentelor contabile în sistemele tale sau prin integrarea soluțiilor noastre SaaS ECMS în procedurile tale de lucru:

  • Setarea și menținerea procesului de aprobare a facturilor
  • Managementul fluxului facturilor de la furnizori (accounts receivable – AR)
  • Managementul fluxului facturilor către clienți (accounts payable – AP)
  • Gestionarea datoriilor restante

Adoptă un management al comenzilor și achizițiilor mai fluid și bine organizat. Contactează-ne acum.

Facturare și Cash-Flow Management

Gestiunea eficientă a cash-flow-ului este esențială pentru sănătatea și funcționarea companiei tale, iar dacă nu este efectuată corespunzător devine costisitoare, atât financiar, cât și ca efort. Cât de mult pierzi și cât ai putea economisi printr-o gestiune atentă și agilă? La BPiON gestionăm cash-flow-ul prin:

  • Facturare electronică – sistemul e-Factura
  • Procesarea automată a plăților
  • Reconciliere eficientă a înregistrărilor contabile
  • Monitorizarea încasărilor și plăților
  • Executarea transferurilor de fonduri
  • Furnizarea rapoartelor și a balanței  
  • Pregătirea, revizuirea, și bugetarea cash-flow-ului
  • Monitorizarea datoriilor și contractelor de împrumut

Află cum poți salva timp cu facturarea și colecta mai eficient cu serviciile noastre:

bpion payroll accounting

Servicii de Conformitate

Protejează-ți afacerea de practicile neconforme și fii în siguranță cu profesioniștii noștri riguroși în materie de taxe, care asigură conformitatea continuă și te asistă în auditurile fiscale și contabile.

Iată cum te putem ajuta:

Conformitate Statutară și Consultanță Fiscală

Ne ocupăm de înregistrarea tranzacțiilor tale în deplină conformitate fiscală și gestionăm subiecte fiscale complexe:

  • Înregistrare în scopuri de TVA atât local, cât și extern
  • Declarații de TVA, Intrastat, Fondul de mediu și Institutul Național de Statistică de raportare, SAF-T
  • Gestionarea cererilor de rambursare a TVA-ului
  • Declararea impozitului pe profit sau venit al companiei
  • Declararea impozitului pe venitul persoanelor fizice
  • Servicii de consultanță în domeniul prețurilor de transfer
  • Servicii de consultanță fiscală

Află cum îți putem rezolva cele mai sensibile întrebări fiscale:

Asistență la Audit-uri și Revizuire Fiscală

Controalele externe fac parte din activitatea comercială. Gestionăm toată comunicarea cu auditorii și autoritățile fiscale în numele companiei tale, și asiguram conformitatea locală transparentă:

  • Asistență la audit și controale fiscale, precum și pregătirea fișierelor suport solicitate 
  • Managementul proiectului și participanților implicați
  • Servicii de revizuire fiscală

Află cum te putem reprezenta în audituri fiscale și contabile:

Asistență pentru Dizolvare Voluntară, Fuziuni și Lichidare

Nicio afacere nu durează pentru totdeauna. Dizolvările voluntare, fuziunile sau lichidările fac parte din ciclul de viață al unei companii, și necesită expertiză și experiență dedicată. Termenele limită devin cruciale și toți stakeholderii trebuie coordonați pentru a atinge obiectivul final.

  • Suport tranzacțional în timpul dizolvărilor sau fuziunilor
  • Servicii de conformitate fiscală pentru dizolvări și fuziuni
  • Management de proiect
  • Servicii de stocare a dosarelor
  • Servicii de lichidare și sediu înregistrat

Află cum te poți baza pe noi în situații speciale din viața companiei tale:

Suport Market-Entry, Strategie Fiscală Locală

Intrarea pe piață pare ușoară (în special în cadrul UE), dar poate fi complet diferită de așteptările investitorilor. Am realizat acest lucru de mai multe ori pentru investitori din UE sau alte țări europene, America, Asia, Africa sau Australia. Cunoașterea culturii lor și a reglementărilor locale este cheia pentru a evidenția diferențele procedurale.

  • Analiza intrării pe piață
  • Planificarea prezenței locale și derularea procedurilor necesare
  • Gestionarea înregistrărilor la autoritățile locale

Află cum poți intra pe noi piețe în Europa Centrala și de Est alături de noi:

Management Financiar

Evită să devii un centru de cost al companiei și creează mai multă valoare în Board cu informații bazate pe date oferite de echipa noastră de analiști financiari.

Iată cum te putem ajuta:

Raportare de Management și Analiză Financiară

Deși reglementările locale se aplică tuturor companiilor, nevoile de informații pentru management variază pentru fiecare companie. Frecvența raportării este individuală și poate fi la fel de mare ca efectuarea de verificări zilnice de control prin rapoarte personalizate pentru clienți. Avem tehnologia și expertiza de a raporta și oferi informații necesare despre companie, linie de afaceri, proiect sau chiar la nivel tranzacțional sau de angajat, folosind dimensiuni multiple de contabilitate de costuri:

  • Raportare de management recurentă
  • Analiză la cerere
  • Bugetare și previziune
  • Metode diverse de contabilitate de costuri
  • Situații financiare conform IFRS, US GAAP sau GAAP local

Maparea Proceselor, Setarea Sistemului, și Analiza GAAP

Raportarea de management trebuie să urmeze logica afacerii tale și evoluția ciclului de viață al companiei la fiecare etapă. Înțelegerea procedurilor de bază ale afacerii este esențială pentru a dezvolta și a gestiona un sistem eficient de raportare financiară de management:

  • Adaptarea procedurilor de FP&A (Planificare Financiară și Analiză)
  • Refacerea sau configurarea cadrului contabil
  • Corectarea sistematică a datelor eronate

Control Financiar și Servicii Profesionale de Interimat

Cu toate automatizările disponibile azi, rolul contabililor s-a transformat semnificativ și a evoluat către analiză financiară. Adoptând o mentalitate LEAN, echipa noastră este angajată să reducă risipa, ineficiența și să îmbunătățească procesele continuu. Obiectivul nostru este să te ajutăm să ai o imagine clară și transparentă asupra poziției financiare a companiei tale, și a opțiunilor tale în orice moment.

Fiecare contabil devine în timp un controlor financiar cu o responsabilitate completă asupra sistemelor, interfețelor, proceselor și configurărilor. La BPiON credem în modul de gândire LEAN, prin urmare suntem dedicați îmbunătățirii continue a proceselor:

  • Crearea unui sistem structurat al datelor pe orice dimensiuni
  • Standardizarea proceselor
  • Automatizarea proceselor
  • Implementarea metodologiilor LEAN

Află cum poți îmbunătăți controlul financiar cu serviciile noastre de externalizare.

În loc să externalizezi ai nevoie doar de ajutorul nostru temporar? Află cum poți beneficia de serviciile noastre profesionale de interimat:

Digitalizare

Implementezi un ERP global sau regional, planifici intrarea pe noi piețe, ești nevoit să utilizezi alte sisteme financiare adiționale pentru a acoperi complet nevoile sau pur și simplu dorești să îmbunătățești procesele financiare și contabile? Atunci ai nevoie de echipa noastră pentru a te ajuta să maximizezi beneficiile tehnologiei și să obții informații rapide, precise și de încredere în orice moment.

Iată ce putem face pentru tine:

Suport în Implementarea ERP și Optimizarea Proceselor

Tehnologia se schimbă rapid și companiile doresc să obțină avantaje față de concurenții lor utilizând inovații tehnologice disruptive. Indiferent dacă alegi să implementezi un nou ERP sau doar o soluție satelit, analiza de afaceri și îmbunătățirea proceselor sunt întotdeauna pe primul loc.

  • Dezvolțarea unui plan de proiect holistic și detaliat pentru implementarea ERP
  • Testarea și îmbunătățirea proceselor contabile în aplicația ERP
  • Consultanță privind oferirea de diverse soluții pentru a maximiza eficiența sau o conformitate statutară mai bună
  • Analiza conform local GAAP
  • Pregatire manual de utilizare si materiale pentru training

Află cum poți face ca ERP-ul tău să funcționeze mai rapid cu ajutorul consultanților noștri în procese de afaceri și tehnologie:

Localizare ERP în Conformitate cu Prevederile Legale

Este cunoscut faptul că țările din CEE, deși aflate într-o dezvoltare rapidă, nu sunt mereu în centrul atenției furnizorilor globali de ERP. Noi înțelegem asta, și răspundem nevoii tale de conformitate prin localizarea ERP-ului tău sau prin soluțiile noastre satelit. Astfel, satisfacem nevoile tale de management și respectăm și reglementările și cerințele legale aflate în continuă schimbare.

  • Analizam și cream planul local de conturi
  • Oferim suport pentru configurarea cotelor taxelor locale în ERP-ul tău
  • Oferim consiliere privind maparea procedurilor complexe, cum ar fi mecanismul de schimb valutar
  • Oferim asistență și testarea configurării facturării

Află cum poți localiza ERP-ul tău și cum îl poți valorifica în oricare dintre operațiunile tale din CEE:

Dezvoltarea Interfețelor și Întreținere

Orice sistem are limitările sale. Este sistemul tău principalul obstacol în obținerea unei versiuni complet localizate? Dacă da, echipa noastră de transformare digitală îți creează soluția personalizată:

  • Analizează cerințele tale și recomandă soluții de interfață
  • Dezvoltă, testează și documentează interfețele necesare
  • Analizează lista de așteptare și automatizare pentru a îmbunătăți acuratețea sistemului tău de raportare financiară

Află cum îți poți localiza sistemul ERP în ciuda limitărilor sale:

Integrare e-Factura

Fluxul facturilor emise și primite este unul dintre fluxurile esențiale de documente de intrare. Organismele de reglementare din Europa au acordat o mare atenție preluării datelor facturilor online, dar s-au concentrat exclusiv pe latura de reglementare a transferului de informații. 

Deoarece BPiON are experiență activă utilizând mai mult de 10 sisteme ERP diferite, experții noștri în transformare digitală au dezvoltat un instrument de ultimă generație pentru a converti datele ERP în cerințele locale de transfer de date și pentru a asigura feedback-ul datelor de control.

bpion payroll accounting

Ești pregătit să reduci complexitatea operațiunilor tale?

Oriunde este activă firma ta, pe piețele din România, Ungaria, Polonia sau în alte regiuni din Europa – birourile noastre din București, Budapesta și Varșovia te pot asista eficient în atingerea obiectivelor propuse, indiferent de geografie.

Eliberează Potențialul Companiei tale – Contactează-ne pentru Suport Personalizat:

Contactează-ne:

Daniela Zsigmond
MD Romania,
Partner

Conținut asociat