Acasă » Secretariat Corporativ
-
Externalizarea serviciilor devine din ce în ce mai eficientă și avansată, bazându-se adesea pe cele mai noi tehnologii. Nu este surprinzător faptul că tot mai multe companii iau decizii strategice de a delega procesele de afaceri către furnizori externi de servicii. Acesta este primul pas esențial în optimizarea eficienței operaționale. Următorul pas este alegerea partenerului potrivit din multitudinea de furnizori existenți pe piață.
-
Transformarea digitală, care odată stârnea curiozitate și chiar teamă, a devenit acum un standard esențial pentru multe companii. Ceea ce părea odinioară de neimaginat este acum indispensabil pentru operațiunile de afaceri. Tot mai multe companii aleg să-și sporească eficiența și inovația prin externalizarea transformării digitale, asigurând astfel cele mai înse standarde de implementare.
-
Newsletter-ul pentru luna martie 2025 cuprinde actualizarea formularelor de înregistrare fiscală, reglementările privind prevenirea și combaterea spălării banilor, modificările aduse declarației 112, implementarea formularului 397 pentru transportul alternativ, stabilirea valorii tichetelor culturale și lansarea platformei REGES-ONLINE, care va înlocui Revisal.
-
Newsletter-ul pentru luna februarie 2025 cuprinde principalele modificări legislative privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, reglementările fiscale actualizate, indicele prețurilor de consum pentru impozitul pe profit, precum și noutăți în raportarea contabilă.
-
Are you an international company looking to explore the Central Eastern European markets? Perhaps establishing a legal entity in Poland, Hungary, Romania or other countries in the neighborhood is a step you're not quite ready to take?
-
Riscul este unul dintre elementele constitutive ale oricărui business. Este imposibil de imaginat fondarea și funcționarea unei companii fără acest factor. Și, deși este imposibilă eliminarea oricărui risc din business, din fericire există modalități de a gestiona riscul mai eficient și de a-l reduce la cel mai scăzut nivel posibil.
-
Datele cu caracter personal, salariile, beneficiile, numerele de asigurări sociale și detaliile privind angajarea - informațiile comerciale sensibile sunt adesea gestionate de furnizorii de servicii. Asigurarea securității acestor date nu este doar o preocupare IT; este o responsabilitate a conducerii. O încălcare a securității poate duce la pierderi financiare, la o reputație afectată și chiar la pierderea clienților - în special în industriile foarte reglementate.
-
Acest lucru făcea ca procesul de suport să fie imposibil de urmărit și dificil de raportat în mod eficient. Prin urmare, problemele care apăreau erau greu de categorisit, procesele de soluționare erau dificil de monitorizat, iar performanța colegilor din echipa de suport nu putea fi măsurată cu exactitate.
-
Newsletter-ul pentru luna ianuarie 2025 cuprinde principalele modificări legislative privind clasificarea activităților economice pentru persoanele înregistrate în registrul comerțului, contingentul lucrătorilor străini nou-admiși pe piața muncii, întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale, susținerea entităților nonprofit din impozitul pe venit și noi obligații ale angajatorilor privind protecția drepturilor persoanelor cu handicap.
-
Externalizarea pentru întreprinderile mari se dovedește a fi eficientă pe toate planurile—mic sau mare, selectivă sau cuprinzătoare.