Lasting partnerships – BPION Why

Încă din primele zile ale BPiON Group, una dintre cele mai valoroase părți ale declarației noastre „DE CE” a fost principiul „parteneriatului de durată”. Este atât un punct de plecare, cât și o reușită în domeniul relațiilor cu angajații, clienții și furnizorii.

Sunt adesea întrebat de ce am prieteni în cercul nostru de management și în companie. Ei bine, răspunsul este foarte simplu, dar invers de cum ți-ai imagina, m-am împrietenit cu colegii mei în timp ce lucram împreună. Dacă se întâmplă să iți placă să petreci timp cu colegii tăi și să împărtășești aceleasi valori, vei fi prieten cu cei cu care petrecerea timpului la locul de muncă sau în afara acestuia devine o bucurie. Când mă gândesc la parteneriate de durată, cele cu colegii îmi vin prima dată în minte.

Acest principiu este la fel de important în ceea ce privește clienții nostri.
Trăim vremuri tulburi, când loialitatea, încrederea și un loc de muncă sigur sunt mai importante ca oricând. Multe companii au efectuat concedieri în primele valuri ale pandemiei și acum caută să își ocupe posturile vacante. Aceste companii au scopuri limitate, ele urmăresc să își atingă obiectivele trimestriale, în timp ce eu cred că succesul unei companii care oferă servicii se reflectă în rata de fluctuație a acesteia.

BPiON se bucură în continuare de o rată de fluctuație la nivelul unei singure cifre, în principal pentru că echipa de management este formată din acționari și, prin urmare, este mai usor să credem într-un scop fără limite pentru compania noastră. Acțiunile noastre pun pe primul plan interesul oamenilor și al acționarilor în rolul lor managerial pentru a menține compania în funcțiune. De exemplu, sub presiunea extremă a inflației actuale, acționarii și-au redus semnificativ așteptările de profit pentru a ușura situația companiei.

Nu am crezut niciodată în strategii pe termen lung, mai degrabă în șcenarii pe termen mai scurt, când acționarii trebuie să ia agil decizii pe fondul unei piețe în schimbare. Dacă menținem fluctuația la un nivel sănătos, acest lucru va atrage dupa sine și loialitatea clienților.

Cu toate acestea, în zilele noastre clienții au nevoie de mai mult decât loialitate, deoarece există în piață un interes fără precedent în jurul tehnologiei. Toate companiile caută constant noi tehnologii, a căror dezvoltare a fost accelerată de pandemie, din fericire, dacă putem afirma un impact pozitiv al acesteia. Însă, un parteneriat adevărat de durată înseamnă că beneficiarii sunt mai interesati de cine controlează acele tehnologii și să obțină mai multe beneficii din acest suport, decât să fie interesați de caracteristicile produsului în sine. Cândva, rolul contabilului era în primul rând să cunoască bine cadrul legislativ. În zilele noastre, devin mai importante cunoștințele legate de ERP și competențele de migrare sau abilitățile de a rula eficient conectarea prin API.

Așadar, în activitatea mea am învățat, așa cum a spus și Simon Sinek, că oamenilor nu le pasă în primul rând de ceea ce faci, mai important este motivul pentru care o faci. Sunt foarte încântat că reușim să transmitem clienților noștrii energia care ne pune în mișcare și că identificăm multe puncte comune cu ei.

Ne desfășurăm activitatea prin parteneriate durabile în toate domeniile noastre de prestări servicii. „Parteneriatul de durată” înseamnă grija constantă și auto-motivarea pentru a face ceva mai bun, pentru a duce parteneriatul la urmatorul nivel, pentru a face față și a rezolva noile provocări împreună.

Astăzi, vă invit și pe voi să fiți partenerii noștri!

Béla Kakuk, CEO, BPiON

Citiți articolele noastre anterioare! 

Contactează-ne:

Daniela Zsigmond
MD Romania,
Partner

Conținut similar